الاثنين، 8 ديسمبر 2008

اضحك تضحك لك الدنيا




اضحك تضحك لك الدنيايا جماعه انا احب حاجه عندي هيه الضحك بعكس شعبي الي هو الشعب الاردني دى بيعشق عقد الحاجبين والتكشيره ورسم علامات الجمود انا بصراحه بفتكر اغنية فيروز "يا عاقد الحاجبين " كل ما انزل الشارع . تعرفوا يمكن المشكله فيه انا مش عرفه بجد اتسدئوا وتامنوا بالله انا متاكده انوا الشعب ماخد بالمقوله الوقايه خير من العلاج دول بيخافوا يضحكوا ليموت البهم ايه دى انا صرت اخجل من اني ارسم بسمه لاني لما ببتسم بحس كل الي حوليا بيبصولي اني عامله عمله . تعرفوا اني الضحك لي فوائد واللهي دى بيعمل رياضه لعضلات الوجه والابتسامه بوجه الغير صدقه يا جماعه انا بصيف اعرف اميز بين السايح وبين ابن البلد اكيد لانوا السايح بكون مبتسم ههههههههههه يا سلام لو يجي يوم اصح فيه وانزل امشي في الشارع والائي الناس مبتسمه حتكون معجزه دي حتكون اعجوبه من عجائب الدنيا بالنسبه ليا يا سلام دى احساس رائع يا ريت يتحقق فادعوا معايا يا رب ايفك اسر الابتسامه بتاعت الشعب الاردني يا رب ههههه

هناك تعليقان (2):

E73 يقول...

ههههههههههههههههههه
اه خايفين ليموتوا من الضحك يا بنتي
(انا بشبه على التدوينة دي ;))
بس بجد ابتسامك في وجه اخيك صدقة
تعالي انتي يا سوسو اقعدي عندنا في مصر ومش هتبطلي ضحك ابدا

سوسو الاموره يقول...

دنا مخداها منكم اساسا انا عكس الناس عندنا انتي تعالي هنا وهتكتابي ههههههههههههه ما تخفيش انا ضد التيار بضحك ليل نهار هههههههههههههههه البطاريه بتاعتي مشحونه 24 ساعه يا كسوفي يا امه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه