الاثنين، 8 ديسمبر 2008

امنيه من امنياتي الغريبه





امنيه من امنياتي الغريبه
انا بتجني سعات اتمنى فيها اني اقلب عصفوره اغرد وطير والف الدنيا واكون حره هههههههه ايه الامنيه دي ؟ولكني برجع بفتكر ازاي ممكن تنتهي حياة العصفوره دي الي هيه انا.. يا بقفص تكون مخنوئه فيه بتطلاطم فيه من حته لحته او بجوف حيوان شرس يعني دي مصيرها رائع تحفه ميته يعني ميته باول ياه دي نعمه اني انسانه وعايشه على الارض بس تعرفوا مشكلت الانسان ايه ديما بيفكر بنعم غيره ويبص فيها حتى لو كانت صغيره من دون ما يبص للنعم الي هوه يمتلكها او عايش فيها سبحان الله ربنا ادانا اشياء كتيره مش حسين فيها الحمد الله انها امنيه ومكنتش عصفوره هههههه دي اماني بتراجع فيها علطول ومبالش غير الف حمد والف شكر ليك يا رب على كل حاجه الحمد الله

هناك تعليقان (2):

E73 يقول...

فعلا يا سوسو الحمد لله انه خلقنا بشر
وانه جعلنا مسلمين
انا برضه كنت بمتنى اكون عصفورة بس لما بكون رايحة مكان ومتأخرة ونفسي الساعة تقف ومتمشيش هههههههههههه
شكر يا سوسو الله ما يحرمنا منك ابدا يا رب

سوسو الاموره يقول...

وزتي يا قمر وانتي كمان ربنا يا رب يخليكي لينا يا عسل انتي انا شكلي هنال التعليقات الي كانت موجوده على مدونتي دي الي بالمنتدى منورانا يا وزه