الاثنين، 8 ديسمبر 2008

عيدي الجميل اوي





















بسم الله الرحمن الرحيم





السلام عليكم ورحمة الله وبركاته





النهرده عيد يا ناس





العيد العيد لبس جديد





انا من الصبح عمالي اغني العيد فرخه يا سلام





اجمل فرخه يا سلام هههههههه وماء ماء





سبحان الله جو العيد بيباه عندي احسيس مختلفه غريبه اوي





بشعر باحاسيس متمازجه فرحه انطلاق امل بحس ببركه فظيعه





ااول ايه بقى دى العيد يا ولاد وبكره العيد وهنعيد وندبح بئرة السيد





والسيد ما عندوا باره ندبح بنتوا هالشئره والشئره ما عنده دم بندبح بنتوا هالسمرا





ههههههههههه كل حبايبي وناس عيدوا عليا سواء بتلفون او مسج او هنونوا على النت يا ناس ابقى مبسوطه ومزقططه ولا لا





يا سلام يا ولاد على اجمل عيد يا رب يا ربنا يباركلنا في كل عيد لينا يا رب ويدمه علينا





بقى حلوت العيد انا عاوزه العيديه فينها وفين ايامك يا حاتم الطائي اخ لو اشوفك هههه





انا عاوزه عديتي هههههههه يلا انا هديكم العديه بس ايه معتبره
اهي فوء هههه
كل سنه وانتم طيبين يا حلوين










هناك تعليق واحد:

E73 يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العيد فرخة ماااااء
و كل سنة وانتي بألف صحة وهنا يا سوسو يا قمرتي
ربنا يعيد علينا الاعياد يا رب بأسعد الاوقات
وربنا يجمعنا عند النبي يا رب
وتسلمي على عديتك يا سوسو
بس مليش دعوة انا طالبة عديتي خروف مليش دعوة