الأحد، 21 ديسمبر 2008

بالعربي مريضه




اه يامه اه بطني وجعاني وراسي بتلف وشعري منكوش عامله رعب للشعب وعمالي اعطس زي القطط المشرده مفيش صوت بس بعطس هههههههه البرد هتك بيا هتك نفسي اعرف جسمي ضعيف كدى ليه فين الاراده بتعتوا والقوه المناعه بتاعتي ضعيفه ياختي اااااااااه يا لهوي عيني بترف وراسي بتلف عاوزه اوصف مشاعري واعراض المرض بالكامل بس مفيش امل اصلي بتكسيف اعمل ايه يا ولاد شربت كل المرميه الي بالبيت والزهورات والنعنع واللمون عشان الست امي مش بتامن بالدوا بترفع راية تتداوا بالاعشاب وئتيك يا امي تتدويني بالاعشاب اه يما اه كلوا بسبب الغطا الي وقع باليل عني وتركني امرض الحق عليه الندل مش هتغطى بيه تاني خليه يتعلم ازاي مش يقوم بواجبه على اكمل وجه ويسبني ويروح على الارض دنا ملاك بنومي لا بتحرك ولا حاجه بس بينلوا وحشتوا الاراضي هههههههه يا لهوييييييييي يخراشي يمه الرشح هيكمل عليا وصوتي هيروح ولما اتكلم هياولوا ايه الجاموسه الي بتجعر دي هو انا ناقصه يا رب الطف بحالي واشفيني يا رب

هناك 10 تعليقات:

AhMeD RaDy يقول...

هههههههههههههه

الف الف الف سلامة ..كفاية كدا

على اد فلوسكم بقى

سوسو الاموره يقول...

الله يسلمك والله فيك الخير منورنا

shaimaa rady يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

فقر فقر وربنا انتي فقر يا بنتي، مش عارفة اقولك الف سلامة ولا اقولك ايةالحلاوة دي،وبعدين كلنا لها انتي اللاحقة ونحن السابقو
اصلي كان عنيد نفس الدور من اسبوع كده ولا حاجة،بس بجد الف سلامة عليكي يا وزتي

بس عسل يا خواتشي
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

romansy يقول...

بالعربى


الــــــــــــــــــــــــــف


ســــــــــــــــــــــــــــلامه


دمك خفيف حتى وانتى تعبانه
اومال لو فايقه هتكونى ازاى بقى

سوسو الاموره يقول...

شيموا البي يا البي وحشتني يا بنت موووه نورتي المدونه الله يسلميك يا وزتي مووووووووه مرسي

سوسو الاموره يقول...

منور المدون يا اخ رومنسي بحضرتك ومرسي بس انصحك مش تشفني وانا صاتحيه اصلي اخوف هههههههههههههه

الرومانسي الأخير ... يقول...

هههههههههههههه اوعي يا بنوته يكون جالك انفلونزا طيور :P

سوسو الاموره يقول...

مانا رحت اجري على الدكتور ليه واداني حقنه وامي زعلت عشان كنت واكله ابلها بيوم بكودوا دجاج مشوي اعمل ايه انا الشك يا ربي بيرعب ههههههههه لا بس سليمه انا زي القطط بسبع ترواح اقع واقفه بسم الله الله اكبر الله اكبر ههههههههههههههههههههه نورة يا محمد عاش من شاف خطك ههههه

E73 يقول...

هههههههههههههههههههه
على كدة يا سوسو إنتي شبه الواد المفزع اللي بالصورة ده؟
يا نهار أزرق دانتي تبقي عديتي يا بنتي
ربنا يشفيكي يا رب ويمسحلك ذنوبك بتعبك يا رب

سوسو الاموره يقول...

ههههههههههه يا ريت انا كنت افظع منوا دى اجمل مني ليسا هههههههههههههههههههههههههههههه ربنا يكرميك يا رب ويشفي الجميع يا كميله انتي مووه