الجمعة، 26 مارس 2010

جاموسه يعني جاموسه



النهرده كان اغرب يوم في حياتي انا مقدمه CV عشان اشتغل واكسب وقت مدام اخر فصل دى عندي المهم حصلي الطامه الكبرى انا اول مره اشوف بحياتي مقابلة عمل فالبيت انا جالي الي عاوز يشغلني لحد بيتي حاسه نفسي انسانه مهمه هههههه بس المشكله من كتر الخوف وما ادراكم ما حصل فيا جتني صدمه مما جعلتني انسا كل حاجه بزاكرها او اعرف عنها سئلني اسئله طول ما انا قاعده بتسئل وانا ساكته مش ادرت اجمع كلمتين على بعض يا ناس وامي تبصلي اتكلمي يا جزمه اولي حاجه ساكته ليه هو اصلا لو سئلني اسمك ايه ما كنتش جاوبت انا مصدومه من امته الشغل بيجي المقابلات فالبيت انا ما كنتش مستعده نفسيا حموت من قهري يا ناس كل الي سئلهولي عارفاه بس انمسح حسيت نفسي جاموسه بجد :(

هناك 8 تعليقات:

Dr_Love يقول...

معلش خيرها فى غيرها :)

just freedom freedom يقول...

اممممممم^^
هههههههههههههه

يعني جايينك ياستي لبيتك لعندك
واخر شي تخربينهاo_0

يلا ماتدرين يمكن عجبتيهم بعد ماخربتيها^^
ويمكن يوظفونك انتي^^

ويختارونك انتي^^

ماتدرين
صح^^

E73 يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هههههههههههههههههه
يعني بقيتي فاشلة من منازلهم يا سوسو؟
لأ ماهو ده شكله هيطلع الموضة الانترفيو في البيت

يلا ربنا يوفقك يا رب وخيرها في غرها بقى

AhMeD RaDy يقول...

يعنى هقولك ايه بس ؟؟

ههههههههههههههه

ولا بلاش بس ربنا معاكى

لا مش قادر امسك نفسى بصراحة اقولك عندك حق :d

AhMeD RaDy يقول...

اتمنى يكون غيابك خير ان شاء الله

وربنا معاكى

تحياتى

E73 يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

وحشتيني يا سوسو خير مش ناوية تظهري قريب؟!

عندي ليكي واجب على الرابط دا وضروري تحليه

http://d0rna.blogspot.com/2010/05/blog-post_09.html

كهرمانه يقول...

ههههههههههههههههه
متخافيش طالما معرفيش تحلى يبقى هتتوظفى
هو ده المطلووووب

سوسو الاموره يقول...

ان شاء الله يا Dr_Love نورت المدونه