الجمعة، 13 نوفمبر 2009

يارب

بسم الله الرحمن الرحيم
حاسه بوحده فظيعه حاسه بئني مخنوئه اوي حاسه اني هبتدي افقد كل حاجه بمتلكها محبت الناس ليا عم افقدها جاذبيتي الي ببتسامتي ذهبت انتهت حاسه اني تعبانه اوي ما بئتش انا انا نفسي ارجع لنفسي روحي المرحه حياتي الحلوه الي مهما اتعبت فيها ارجع اضحك وااول دى فرج من عند ربنا مش لازم احزن على حاجه ربنا اخترهالي حتى الي ملكني عم بيضيع من بين اديا بسبب الدنيا وهمومها واسرارها اود ان اعرف اشياء كثيره مش عارفه الئي حل لاي حاجه عاوزه اباه اعرف افكر بس ازاي وانا مش عارفه الاساس المشكله من فين في حد فهمني لو حد فهمني يئلي ايه الي حصلي بالظبط اااه يا زمن لو انوا كل حاجه متيسره فيكي يا دنيا مش تخدينا بهموميك مش تبعدينا عن بعض مش تجرحينى ولا تئسرينا سبينا نعيش بئه مش معترضه على حاجه ربنا كتبها وربنا بس انا مدايئه اني تايه مش فاهمه حاجه من الدنيا دي مش عارفه حاجه من الي حوليا موجوده ومش موجوده حبيت اكتب يمكن ارتاح شويا لاني حاسه اني هتجنن فكره بتاخدني وفكره توديتي وفكره تجيبني انا في اشد حاجتي لحد جمبي يارب انت الوحيد الي عالم بحالي ربنا يفرجها عليا وعلى حبيب عمري وعلى كل انسان مهموم ربنا يساعدنا كلنا يارب

هناك 9 تعليقات:

romansy يقول...

مالك بس
احنا كلنا جنبك
دا كله علشان اخوكى مسافر
يارب يوفقه
ويوفقك

romansy يقول...

الحاله دى بتحصل لكل واحد فينا
متقلقيش دى حاله وتعدى تعرفى تخرجى دلوقتى فى البلكونه
وتبصى للسماء وتشوفى النجوم
واتنهدى تنهديده وخرجى فيها كل همومك
ان شاء الله هترتاحى

سوسو الاموره يقول...

ههههه حاضر يا رومنسي ههههههه شكرا ليك اوي وربنا انتوا احلى اخوى ربنا يخليكم ليا اخرج البلكونه اشوف العماره الي جمبنا اصدك يعني ههههههههههه السما معتمه مش فيها نجوم وبره مطر اوي وبرد جدا

صدفة جميلة يقول...

السلام عليكم
عندما تشعرى بما تشعرين تذكرى مواقف صعبه فى حياتك
عندما تشعرين بان الوقت يكاد يقتل بسمتك تذكرى ان لكى شفايف رقيقه من حقها عليكى البسمه
عندما تشعرى بالوحده تذكرى ان هناك صدفه جميله وغيره
عندما تشعرى انكى مخنوقه تذكرى فضائل الله عليكى وكيف خلقك فى ابهى صوره
فنجوم السما تغار منكى والقمر يبكى حزنا فبعدما كان رمز الجمال صرتى انتى

بالنسبه ليه
لسه لم اقابل اميرتى التى احلم بلقياها وابحث عنها فى كل الدروب قاصد المولى عز وجل ان يجمعنى بها
بالنسبه لكلماتى فهى لها ولكن ما اخشاه ان يكون قليل عليها
سلام
صدفه جميله مش تنسى مدونتى

E73 يقول...

ايه يا سوسو يا كميلة

بعد الشر عنك يا قلبي من الأحاسيس الغريبة الوحشة دي
استغفري يا بنتي وقومي صليلك ركعتين كدة

ربنا ما يحرمك من الناس اللي بتحبيها أبدًا

علشان تتأكدي أني دائما فاكراكي وبحبك


تعالي خدي الواجب اللي ليكي عندي على الرابط ده

http://d0rna.blogspot.com/

في مدونة مع نفسي

وحليه عندك

amirelhob يقول...

عاجبنى البوست وعاجبنى كمان بوست اخوكى اللى قبليه وبجد كلام بسيط بس بيعبر عن حاله انا وككتير من الناس زيك بنعيشها ويا رب ما يتكرر الاحساس دا تانى ومن قلبى بجد بتمنلك كل خير وسعاده وصحه وتوفيق وفرح وابتسامه تدوم يا رب طول العمر

سوسو الاموره يقول...

صدفة جميلة
ان شاء الله وشكرا اوي على تعليئك تحياتي لك واتمنى ان تجد من تحس باحاسيسك الجميله وتكون لها كل حياتها اتمنى لك التوفيق وان تجدها لانك خص جميل لا بد ان تجها في يوم من الايام ان شاء الله وكل عام وانت بخير مش هنسى مدونتك مش تخاف برضه انت اخ من اخواتني المدونين تحياتي لك

سوسو الاموره يقول...

E73
انا متاكده اصلا انك بتحبيني دنا القلب القلب يا بنتي ان شاء الله هعمل الي اولتيلي عليه يا وزه انتي شكرا اوي وعمالي اجاوب اهوا مع انها اسئله عجيبه

سوسو الاموره يقول...

amir elhob
شكرا اوي على مرورك لمدونتي وانا باول ايه النور الي فيها اتريتوا انت مارء عليها هههه وربنا دي حجات بكتبها عشان اطلع الي جوايا مش اكتر نورتنا تاني ويارب ديما تكون مع كلماتي البسيطه وفي مدونتي الصغننه تحياتي لك وشكرا على المرور