الأحد، 1 فبراير 2009

احلامي بتتسرق مني


هو انا حاسه نفسي تايه ليه ....
هو انا خايفه كدى ليه وعلى ايه ....
خايفه على حاجه بات بين اديا تضيع ولا ايه ....
ولا خايفه على زمن مش باه يحقق كل حاجه بنتمنانها ....
اه يا زمن لو تخليني في حالي مبسوطه انا كدى مش عاوزاك تغدر بيا ....
عاوزه انتصر احقق كل ما في بالي مش عاوزه خوف مش عاوزه رعب ....
دي حياتي انا هو في ايه ؟؟؟ حد يرد عليا هو في ايه ؟؟؟ يا رب صبرني وايم الخوف الي فيا انا متوكله عليك يا رب ....



هناك 12 تعليقًا:

shaimaa rady يقول...

مين الحرامي العبيط اللي بيحاول يسرقك، لا تقلقي بأذن الله مش في حاجة هاتتسرق، بس انتي توكلي علي الله، وبأذن الله ربنا هيستر ويرجعلك احلامك كلها وضحتك الكميلة...
ربنا يكرمك يا سوسو باللي في بالك وبالي
هههههههههه
اضحكي وبطلي بقا زعلتيني بجد..
ارمي حمولك علي الله وكلة هيبقا تمام..

romansy يقول...

الخوف شئ طبيعى فى الزمن اللى احنا فيه دا بس انتى خايفه علشن خايفه ان ممكن متقدريش تحققى احلامك
ودا خوف عادى
بس ان شاء الله هتقدرى تحققى احلامك طالما متوكله على الله

blue-wave يقول...

ومن يتوكل على الله فهو حسبه
صدق الله العظيم

غير معرف يقول...

اختى حبيتى ايه الحاجات الحلوه ده ربنا يخليكى ليا وتفضلى تكتبلى كمان وكمان وتبقى سوسو المشهوره
اللهو الخفي

سوسو الاموره يقول...

انتي عارفاه ههههههه ان شاء الله دعواتك يا حجه شيما وربنا متوكله عليه ان شاء الله الله كريم ههههههههه يارب اميييييييييييييييين لا مش عوزاكي تزعلي عليا انا زي البمب رميا حمولي على ربنا والحمد الله ان شاء الله ربنا يكرمك يا بت مووه تسلميلي

سوسو الاموره يقول...

ان شاء الله هو المفروض انوا يكون خوف عادي بس هو مش عادي لانوا بعض من احلامي الي بعشقها ممكن مش تتحق كلوا عند ربنا مكتوب مش هعترض على الي كتبلي اياه ربنا انا متوكله عليه وان شاء الله هرميها شكرا على مرورك نورتنا يا رمنسي

سوسو الاموره يقول...

صدق الله العظيم وربنا ممتوكله عليه هه ادعولي بس انت وان شاء الله ربنا يحط الخير ادامي شكرا على مرورك نورتنا يا blue-wav

سوسو الاموره يقول...

حياتي اختي هه عيونك الحلوه يا البي يارب وخليكي ليا يارب ههههههه لا سوسو المشهوره دي باحلامي واخلامك بس هههههههههههههههههههههه يختي كميله بحبك اوي مووووه نورتي مدونتي يا بت

غير معرف يقول...

ازاى تخافى واحنا كلنا حواليكى

ازاى تخافى وقلبك مؤمن

تؤكلى على الله

E73 يقول...

مكنتش أتمنى أبدا سوسو سُهاد اللي أعرفها تقول كدة أو تخاف من كدة
لكن فعلا نعمل إيه تشاء الأقدار أن تسرب إلينا الخوف من أشياء ربما هي بداخلنا نحن فقط وليس لها صدى في الواقع الخارجي المحيط
مش عارفة أنا فهمت خوفك صح ولا غلط
ومش عارفة هتفهمي اللي انا فهمته والرسالة اللي حاولت أوصلها في تعليقي ولا لأ
بس بجد ومن الآخر بقولك إتطمني
حتى لو لوحدك
حتى لو مبقاش حد جنبك
بربك وبنفسك إنتي بس هتقدري تطمني نفسك
الطمأنينة بتطلع من جوة لبرة مش العكس

سوسو الاموره يقول...

ربنا يخليكم ليا تسلمولي يا رب وانا عارفه انوا ربنا معايالاني بجد مؤمنه بيه ةبلي ربنا كتبلي عليه والله متوكله عليه نورت بمرورك (اسماء واحلام فى وجدانى)

سوسو الاموره يقول...

يا دورنا انا انسان بخاف وبحس وبشعلر ليا هواجس بتخليني اخاف مهما كبرت او صغرت هفضل بشر ايوه ايوه اااااااايوه كلامك صح ميه بالميه وصلني وانتي احساسك صح ووصلت الفكره صح عارفه وربنا انوا الطمانينه انا الي لازم الائيها جوايا ربنا يساعدني يا رب تسلملي يا روحي مووه وحشتيني اوي يا اطه