الأربعاء، 21 يناير 2009

نهفات سوسو

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
طبعا من بعد الانقطاع الي مش بعيد بس بكره عندي اخر امتحان افتكرت حجات كتيره حصلتلي فالجامعه السنه دي معايا فصل اول وكان ممتع وممل الف احكايه وحكايه بس مش مفتكره منها غير ضحكتي الي مليا المكان وكنت ديما فضحاهم بسبب الضحكه دي مره كنت خلاص مروحين والدكتور بتاعنا هوب بم تيك تك وقع على وجهوا وكملها دحرجه على الدرج وكان يومها ضردني يا لهوي اعدت اضحك من غير وعي ربنا خد حقي منوا ههههههههه بس ايه انا متاكده حفظني وحطني بالقايمه السوده هوهو نفسه الي ضردني على التسعة عشر دئيئه من المحاضره ودئيئه ونص دي محاضره تانيا والي بره يا ختي ههههههههه بس الله كبير وكمان مره كنت اعده على الدرج عم استنا القاعه بتاعتي تفضى ويجي دورنا ندخل خلاصة الحكايه اني كنت بشرب شاي وتيك تراخ تك بم وقعت على الدكتوره بتاعتي وهيا طالعه ههههههههههههههههه لا بجد يومها كنت عم اضحك وطلعتلي فجاه انا وئتها من الخضه اترعبت والضحكه اتبلعت يا لهوي يا رب ما يحطكم مكاني التلي الدكتوره في ايه من الي وقعها التلها دي وقعت لوحدها من السما هو مين فيكم بيشرب شاي انا مش بشربه والبنات الي معايا طبعا كلهم ضد الشاي مش بنحب الشاي وفي مره كمان كنت عم اسئل الدكتور بتاعي على سئال ويا ريتني ما دخلت الدكتور التاني كان عم يصلي وبنطلون بتاعه ههههه ماطوع بس كان القطع بمكان مش يتال وهات امسك نفسي بس مش ادرت من كتر ما ضحكت الي دكتوري في ايه التلوا لا مفيش صحبتي وقعت مش شفتها الي لا ابدا ربنا يسمحني يا رب هههه في حكاوي تجنن مره رحنا المطار وكنا كلنا اخر شيكاه طبعا ومتعرفوش اختكم سوسو لما تتشيك بتطلع كميله المهم من كتر ثقتي بنفسي يومها حصلت بيا ههههههههههه تيك تم توب كعبي اتكسر انطرات عين محترمه وطبعا كنت ماشيه متل العرجه مهو الطول ليه احكام بقى ههههههههه والكل عملني يا امي ربنا ما يعملها بحد الكل سكر ولا ايه كلهم عم يضحكوا من غير وعي وانا اضحك وخجلانه ويا كسوفي خليني اوم ادرس بعدين بكمل ليكم عن اصاصي وحكاياتي الهبله ربنا يكمل عليا السنه دي على خير لانوا الواضح هثبت فيها اكتر من الي ابلها ههههههههه سلام

هناك 4 تعليقات:

E73 يقول...

هههههههههههههههههههه
والله مجنونة يا سوسو
مواقف كلها تهلك من الضحك بس انا مفهمتش موقف الشاي
أنا برضه عندي إمتحان بكرة إدعيلي كتير مادة جميلة جمال مقولكيش
بس مش آخر مادة لسة فاضل واحدة يوم الأحد

سوسو الاموره يقول...

بصي يا البي الشاي دي حكايته انوا محدش اعترف انوا كان بشرب شاي مع انوا انا الي كنت اشرب ووئع مني بس كنت اعده على الدرج فهوب وئع على دكتورتي ههههههههه بس دي الحكايه يا رب تجيبي اعلى علامه بالكلاس كلوا يا اطه مووووه تسلملي

E73 يقول...

هههههههههههههههه
مش فاهمة برضه إنتي قاعدة على المكتب وبتشربي شاي والدكتورة قاعدة على الكرسي بتاعها ومقلتلكيش حاجة؟

يا رب آمين نحن وإياكم
إلا صحيح يعني إيه نهفات؟!

سوسو الاموره يقول...

هههههههه يا بت بضحكيني الدرج يعني السلم مش تاولي الي ليسا مش فهمتيها هاكليك يا وزه نهفات يعني حجات بضحك ههههههههههههههههههههه انا هنتحر المشكله انوا قاموسي المصري عاوز اعادة تاهيل ههههههههههههههههههههه