الجمعة، 2 يناير 2009

عاوزه ارجع قوقعتي


عاوزه ارجع قوقعتي احس بامان


عاوزه ارجع لهدوئي النفسي فيها


عاوزه ارجع لصمتي وسكوتي


عاوزه ااعد واتربع بيها براحتي


مش عاوزه اابل حد فيهاعاوزه اكون لوحدي


عاوزه البي يفضل مكانوا بس جسمي ياعد بيها


خرجت منها طفله صغننه رجعتلها شابه كبيره


فتحت عنيا مش فيها بس اخرتي حنيت ليها


عاوزه الي بحبهم اطمن عليهم بس وانا فيها


مش عاوزه اجرح الي بحبهم ولا يجرحوني هما كمان


عاوزه يفضلوا يحبوني زي ما بحبهم


مش عاوزه اتحرم منهم بس


عاوزه ارجع قوقعتي

هناك 4 تعليقات:

غير معرف يقول...

مالك ياحبيبتي فيكي إيه؟
يادي النيلة شكلنا حسدناكي ولا إيه :(

shaimaa rady يقول...

باين كده فعلا يا رودي، اتحسدتي يا سوسو يا حبي، ولا اية، مالك بس، اية اللي صابك يا وزة..

سوسو الاموره يقول...

حياتي رضوي نورتيني مفيش وربنا انا كويسه هو نص يو م عدى وكل انسان بحتاج فتره عشان يدوزن ويرتب افكاره وقواعده بالحياه انا باه احتجت نص يوم وارجعتلكم تاني اقوى من الي ابله ههههههههههه نورتيني في المدونه يا حياتي تسلمي

سوسو الاموره يقول...

لالا مالككم انا مش بامن بالحسد يا جدعان ههههه شموا حبيبتي يا عمري انتي عارفني مش بحلي الحزن ياعد معايا اقل من عشر دئايئ بصي لا للحزن هالك بس تعرفي بجد انا اتبسط لما لايت حد بيسال عني بجد انتوا عيلتي الي بتحس بيا انا بحبكم اوي كلكم ربنا يخليكم ليا يا رب وما يحرمنيش منكم نورتي يا البي تسلمي