الخميس، 20 أكتوبر 2011

رجعت لكـ و انا كليـ شوقـ






يا مدونتي يا حببتي بعد طول المده دي رجعتلك حنيتلك مش عارفه اعبر عن الي جوايا بتجاهك حنين ليكي فجاه جاني مع انوا الدنيا اخدتني منك ومن كل الناس  شغلي اخد وئتي بئيت مدمنت شغل احب شغلي اكتر من أي حاجه بالدنيا دي  شغلي بأه لعبتي الي بستمتع فيه والحمد الله 
انا عارفه اوي اني مأصره بحئك اوي وبحئ كل حد عدى بحياتي او كان فيها تعبانه من كل حاجه ممكن عشان كدى بضيع وئتي في شغلي ممكن بعدي دى انوا وصلت لمرحلة ملل فظيعه منك ومن غيرك او من اي حاجه كنت عايشاها وعاوزه اتمرد وابعد خفت افضل على حالي عشان كدى خرجت من قوقعتي عشان اشوف الدنيا سعات بتصدم اوي وسعات بفرح اوي نفسي تفهميني وما تكونيش زعلانه مني نفسي تحسيني الدنيا صعبه اوي صعبه بنواحي انا مش عارفه ممكن اوصل بالنهايه لايه فيها !!!! 
جيالك وانا مخنوئه حبه حاسه نفسي وحيده مش عارفه ليه بس انا فعلا وحيده مع وجود كل الناس الي بحياتي محدش بيحسني حتى الاريبين مني ممكن بيجملوني ممكن بيحسوا فيا بس مش ادرين يوصلوا للتفكير بتاعي او احساسي الي بحبهم وبيحبوني بعدوا عني انا سبتهم يبعدوا عشان يجربوا غيري ويعرفوا خيري بس مش رجعوا ممكن لائوا ناس احسن ممكن زي الدنيا اخدتهم سرئتهم من حياتهم ممكن وممكن ممكن احلامهم اصادهم وبيلاحقوهاا تسدئي انوا باه عندي احلام وبلاحئها ههههه انا نفسي مش مسدئه سيبك انتي وخليها على الله اكيد ربنا شايفنا اكيد ربنا عارف ايه جوايا وايه الي بنفسي يارب انت الوحيد الي عالم بحالي يسر امري يارب  :-) 

هناك 3 تعليقات:

AhMeD RaDy يقول...

اولا

مرحبا بعودتك الى عالم التدوين مرة اخرى ويارب تكون عودة قوية باذن الله تعالى

ثانيا

جميلة تدوينة العودة

ثالثا

ربنا يارب يحقق لك كل امنياتك واهدافك ..

وانطلق

E73 يقول...

ربنا يفرح قلبك يا سوسو ويروق بالك

حاجة جميلة جدًا فعلا لما تلاقي عندك أحلام بتطارديها ربنا يوفقك يا رب وأكيد مدونتك الحلوة حساكي ومش زعلانة منك طالما بترجعيلها من وقت للتاني

E73 يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.