الخميس، 2 سبتمبر 2010

على المحبوب ودوني

على المحبوب ودوني على المحبوب يا ناس حبيبي وغيبته طالت وانا مشتاق يا ناس  
عليك الناس تسالني حبيبك وين ما وين جوابي دمعه بعيوني وقلهم ساكن العين 
حبيبي وغيبته طالت وانا مشتاق يا ناس على المحبوب ودوني على المحبوب يا ناس  
حبيبي وغيبته طالت وانا مشتاق يا ناس ليالي وحشه من دونك تعاله وشوف حالي 
ليالي وحشه من دونك تعاله وشوف حالي  انا والاه وجروحي بس الهم صفالي ليالي وحشه 
من دونك تعال شوف  حالي  حبيبي وغيبتك طالت وانا مشتاق يا ناس  على المحبوب ودوني
على المحبوب يا ناس على المحبوب يا ناس وحبيبي غيبته طالت  وانا مشتاق يا ناس 

هناك 3 تعليقات:

E73 يقول...

هي مين دي يا بنوتة اللي تتجوز وتخلف من غير ما تقولك؟

يا سوسو هو انتي فقدتي الذاكرة؟ معجزات دي كنت بكتب فيها حلقات قصصية من تأليفي مش حقيقية

ركزي يا سوسو الله يكرمك هتوديني ورا الشمس

سوسو الاموره يقول...

ههههههههههههه يا بنتي انا شكلي مش بس زاكرتي اتمسحت لاا انا شكلي نسيت اسمي ايه يلا كويس انها جت على كدى انا بصراحه صعقت الت ايه دى هيا لحقت امته اخر مره مكلماها كان من شهر ههههههههههههه الله كرييم استحمليني يا وزه ربنا يعينك عليا

Unknown يقول...





شركة تنظيف بالدمام
شركة تنظيف منازل بالدمام
شركة تنظيف فلل بالدمام
شركة تنظيف شقق بالدمام
شركة تنظيف مجالس بالدمام
شركة تنظيف موكيت بالدمام
شركة تنظيف سجاد بالدمام
شركة عزل اسطح بالدمام

شركة الصفرات لتنظيف المنازل