الأحد، 21 يونيو 2009

عاوزه كلمه


كلمه حلوه وكلمتين عاوزه كلمه حلوه تحببني فالدنيا من تاني انا ضحكتي اتسرقت مني يا جدعان بينلها مش عارفه اضحك من البي زي زمان يمكن الخوف سيطر عليها يمكن بعد الحاجه الي عاوزها اثرت برضه عليها يمكن الحياه وما فيها من اعباء اخدت ضحكتي مني وسرقتها مني عاوزه ارفع قضيه على كل حاجه اخد حقي من خلال القانون مش بيالولك القانون منصف عاوزه اشوف انصافه بحق سرقت الزمن لضحكتي عاوزه اضحك ابتسم يا جماعه بينلي اتعديت من الجماعه بتاعتي ههههههههه بلاش اسيح وافضح اصل البوز الملوي والمكشر مالي المكان فاكيد دى اثر اثر سلبي عليا بس مهما اتسرقت مني انا هرجعها من غير محاكم اضيع عمري فيها ربنا كريم كل الخوف الي جوايا ربنا هيزيله عني ان شاء الله وهتالب الدنيا ربيع والجو بديع افلي افل على كل المواضيع افل افل افل ههههههه نالبها سعاد حسني والخانم عزيزه اخت صبحيه يلا سيبكم منهم وركزوا مع الشيكلالاله الي معرفهاش محدش يسالني عنها ههههههههه

هناك 12 تعليقًا:

E73 يقول...

أول تعلييييييييييييق

ايه يا بنتي الصورة المرعبة دي
ثواني هقرأ البوست وأرجع أعلق

E73 يقول...

لا حول ولا قوة إلا بالله

إوعي يا سوسو إلا إنتي الله يخليكي

عوزة ضحكتك الحلوة دائما طالعة من القلب

الله يخليكي بلاش العدوة السلبية دي أصل البوز ده بيكون وحش قوي

ربنا يسعدك ويبسطك يا بنتي ويفرحك على طول ويخلي ضحكتك بجد من القلب

موة
إوعي تزعلي

سوسو الاموره يقول...

هههههههه المشكله يا وزتي اني مش زعلانه وعمالي افك اهوا انا بتحدى الصعاب وبقاوم الرياح مع تايد للغسيل مفيش مستحيل يا البي اشتاتليييييييييييك نورتيني يا البي

صدفة جميلة يقول...

السلام عليكم
الحزن سمه اساسيه فى حياتنا احنا لو فرحنا يبقى اكيد حصل حاجه يمكن لاننا بنحن للدموع يمكن ويمكن خدنا على الحزن ولا يمكن ويمكن ويمكن باى انا رايح اعيط
ياريت تزورينى

سوسو الاموره يقول...

ههههههههه انا مش متشئمه للدرجادي بس انا كنت مدمنت ضحك مش بئت كدى هيا دي الحكايه يا حياتي لا تروحي تبكي وحياتي حئك عليا اني بكيتك
وان شاء الله هباه ازورك يا قمر

سوسو الاموره يقول...

يا صدفه جميله افتكرتك بنت هههههههههههههه هو في رجاله بتعيط يا لهوي هههههههههههههههههههههههه اهلا وسهلا نورت يا اخي

صدفة جميلة يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مرسى على زيارتك
ثانيا ايه هى الرجاله ملهاش مشاعر وبيجى عليها وقت تبكى زى اى حد بل اكتر من اى حد بس بكبرياء بكاء صامت لانها رجاله بتكون بخيله متحبش حد يشاركها الدمعه كبرياء الرجل لو قرائتى بجد من انا هاتعرفى ازاى الانسان بيبكى

صدفة جميلة يقول...

ممكن اطلب منك طلب ممكن تقرائى الخاطره بعنوان حوار بين القلب والعقل وتقولى رايك بجد ممكن هى طويله بس حاسس انها ممكن تعجبك هاستنى منك تعليق سلام انا رايح اغنى ورقص وكمان اهيس مخلاص انتى زورتى مدونتى وهذا يكفى

حلم بيعافر يقول...

مفيش حاجة فى الدنيا تستاهل الزعل
والله انا اوقات كل حاجة بتتقفل قدامى
بقول طظ وبضحك
ايه يعنى؟
انا هعيش مرة واحدة
ولازم اخد حقى تالت ومتلت من الدنيا
ومخليهاش تسرقنى وعمرى يضيع فى النكد
والضحك بسبب او من غير سبب
هو ابلغ فلسفة عرفتها واتعلمتها فى حياتى واخدتها من حياة اللى قبلى
طب اقولك على حاجة تضحكك؟
http://comediamasry.blogspot.com/
انا عملت المدونة دى مخصوص عشان اضحك فيها ع الدنيا والحاجات اللى مضايقانى فيها
بدل ماكتئب واكشر ماضحك وخلاص
هى مش الحاجة اللى غاظتنى عدت؟
طيب خلاص بقى فى ستين الف سلامة
وتجى حاجة تفرحنى اكيد بعدها

سوسو الاموره يقول...

لا ليها بس ببلدنا الراجل لازم يكون ممحي المشاعر والاحاسيس لانوا هو راجل هههههههههههههههههه ولا يهمك ان شاء الله ربنا ييسر امرك وتبعد عن البكى وتكون حياتك كلها سعاده بسعاده يا صدفه جميله نورتني اكيد هشوفها حالا واديك راي فيها انت نورتنا يا اهلا وسهلا فيك هههههههه يلا عيش انا مرئت على مدونتك نورتني مره تنيا شكرا لمرورك

سوسو الاموره يقول...

ههههه تسلم يا حلم بيعافر دى اكيد مبداك هو الي صح لازم ناخد حقنا منها زي مهيا واخده حقها منا الدنيا طبعا ههههههه الي مش تعرفه انا اكتر وحده مش بتحب البوز بس بلدي الاردن كل اهلها معروف بالبوز شكلي ابتديت اتعدي مين عاشر القوم اربعين يوم صار منهم ههههههههههههههههههههههههههههه نورتنا وديما خلينا نشوفك هنا وانا هعدي على مدونتك دى من بعد ازنك طبها اهلا وسهلا فييك نورتنا مره تنيا

صدفة جميلة يقول...

شكرا على سرعة الاستجابه